Pepita & Max - Ein Alpsegen für Monsieur Raf
Pepita, Max and his toy giraffe Monsieur Raf have all sorts of adventures. After having lost Monsieur Raf while hiking, the little boy is unable to sleep. Luckily, Pepita knows about a peculiar tradition of the alps: the alpine blessing - the lullaby of the mountains and the alpine cows. What works for them, should also save a giraffe through the night.