Perfect Town
High on top of a pedestal lies Perfect Town. It's a city searching for the (impossible) state of perfection. Therefore the behaviour of its inhabitants is constantly evaluated until they are eventually dropped out. In an endless cycle the dropouts return to the city to get a sweet taste of belonging to superiority – even if it is only temporarily.