Permission
Nicolas, a 23-year-old soldier, introverted and overshadowd by the strong personality of his brother Marc, returns home for his birthday. A surprise party is organized in his honour and Marie, the unavowed love of his childhood is there. In the course of the evening, Nicolas discovers that she is his brother's new flirt.