Pipeline
Eliott, 30, is sent to Alaska for maintenance work on the Trans-Alaska Pipeline, which crosses the state from north to south. Confronted with the grandeur of the wild expanses, Eliott gradually loses his grip. His work-related trip becomes a rite-of-passage adventure, the reason for which might lie closer to madness than he could ever have imagined.