Plaids 87
Kaspar and Claudio have been friends since childhood. Kaspar is now training to be a filmmaker, while Claudio is working on the gigantic St. Gotthard Tunnel project. The making of this film is an opportunity to renew their friendship but, in the work environment, everything is different, difficult. They have to return to Plaids, to the woods of the Grisons, to really renew their relationship.