Plouf
Clémence is reunited with her boyfriend Nacim, who is back from a rest cure. During his absence, she was given a leading part in a play by the ambitious Jeremy Schneider. The young actress hopes that her talents will finally be recognized, but her love for Nacim risks endangering her new and promising situation.