Pocket Rocket
The two fishermen never expected such a catch: instead of a trout, the two pull out an alien that had to make an emergency landing with its rocket in their idyllic Alpine lake. To the rescue! However, the interstellar roadside service has several technical pitfalls for the cosmic trio. Nevertheless, the spaceship manages to return to outer space – thanks to earthly ingenuity.