Polvo serán
When Claire, a vibrant septuagenarian, is diagnosed with an incurable illness, she decides to end her days in a clinic in Switzerland. Flavio, her inseparable husband of over 40 years, feels unable to face life without her. Meanwhile, their daughter Violeta becomes a mediator between them while trying to clarify her own thoughts. The three embark on a fascinating and profound journey of love and self-discovery.