Propellerblume
Claudia is a talented girl, about to embark on a career as an opera singer. A purse-snatching incident changes everything however, for it brings Paul into her life. So just as her career reaches a fork in the road, Claudia loses her sense of direction. She moves out of Stephan’s home, and into Paul’s. And the time for her audition is drawing ever nearer… The story of a conflict which opposes two different views of the world, and two different men. A young woman seeks and finds her own way between safe familiarity and anarchy, opera and techno, order and chaos.