Quale amore
Freely adapted from Leo Tolstoy’s novel The Kreutzer Sonata, the film recounts the events that drive a young man to kill his wife, a famous pianist who gave up her career for love. After serving part of his jail sentence in Switzerland, the man is travelling to the U.S. where he is to meet his children for the first time.