Quantum Jump
Hypnosis, chance, tarot, quantum physics, Yi Jing and zombie plants. March 2023, extraordinary encounters in Fribourg and Ticino, Switzerland. Artists, performers, scientists and practitioners gathered around the themes of chance, synchronicity, complexity, ritual, time, the nuances of life. This documentary depicts scenes taken out of the context of the encounters.