Quartier des banques – Saison 2
Geneva, first quarter 2014. Two years have passed since the Grangier bank became a symbol of sustainable and ethical finance. At its head, Elisabeth is a charismatic figure of the Geneva financial center. But just as she is convinced that she has restored the company's' reputation, she finds herself at the heart of an international corruption case linked to bloody exactions. To protect her family, Elisabeth must navigate the opaque and dangerous world of diamond dealers, while maintaining control of the family business. Will Elisabeth be able to save her bank and keep her soul?