Qui part à la chasse
Today, Lea sets off to find a subject for a documentary film. Arriving at the stadium above the city, her hunting ground for the day, she meets someone who is not like the others, who looks a bit like her. Lea thinks she has finally found her prey, but then the situation changes. She's the one being hunted.