Quitt
Leo and Denny, two young guys. Here a rebellious poacher in the Alps, there a lost murderer in the Wild West. The actors, plastic mannequins with human physiognomies, drift through real alpine snow landscapes and the vastness of barren desert regions. They love, ride, drink, dance, pray, philosophize, shoot animals - and they shoot each other. Song interludes comment on the action and transform it into fantastic, surreal spheres.