Raccionepeccui
The 45-minute monologue which Marina Confalone spews forth onto the stage is comic and tragic, black and pink, gloomy and poetic and reveals the unbelievable vicissitudes of a desperate person. The character’s emotional outburst translates into a heartfelt outpouring - a soliloquy composed entirely from a confusion of borrowed words and loan translations.