Raindrop
A journey with water, from the highest peaks of the Alps to the vastness of the ocean. Hardly any element on our planet is more important than water. Wherever there is water, life thrives. Yet only a few know about the remarkable creatures that inhabit the water’s edge in our local habitats and face their daily challenges. Far from our sight, true dramas and triumphs unfold every day. Stories that almost no one ever witnesses. Tales filled with adventure, tragedy, humor, and even love.