Raukopf
Ela and Anao are united by their hard work on the farm. In the solitude of the foothills of the Alps, their partnership of convenience develops into love. A love that doesn't stand a chance. When Ela discovers Anao's secret, it is too late and the sinister surroundings become increasingly threatening. A threat that Ela confronts until ...