Reef by Reef
An urgent call from the depths: four female founders harness design, science and 3D-printing innovation to rebuild coral ecosystems devastated by climate change. The film follows the modular, biodegradable reef-blocks they deploy — transforming lifeless seabeds into thriving habitats. As deadline pressures mount and seas warm, their mission tests the limits of technology, ecology and human resolve in the race to save our oceans.