Rendez-vous
“Rendez-vous” is a dance film, born out of a collaboration between Jura-based stage artist Eugénie Rebetez and Geneva-based filmmaker Carmen Jaquier. The film immerses us in a performance that gently intertwines songs and pas de deux. Between these intimate encounters on stage, Carmen Jaquier invites us to enjoy beautiful outdoor escapades with Eugénie Rebetez.