Reset - Restart
At the age of 3 1/2 Mischa came from South Korea to an adoptive family in Switzerland. He integrates successfully into his new surroundings, but often feels like a stranger. At 35 Mischa is gripped with a strong curiosity and desire to fill in the missing gaps of his lost Korean identity. With his parents' name printed on his adoption papers and the help of the adoption agency he discovers he has a sister who already tried to contact him in 1992. Mischa is now completely intrigued and determined to follow these clues to his past. He quits his job and flat and emigrates to South Korea. A journey into the unknown begins.