Revival Paradise
A young woman travels to Warsaw from a poor region in eastern Poland to find a job. Her cousin takes her in, letting her stay in his tiny apartment. He introduces her to a friend of his with whom he devises various schemes that allow them to survive. The woman first attempts to become accepted within this closed circle, and later leaves for a different city in search of work. After a while, she is rejoined by her two friends, and the three of them travel to the seaside.