Rio Corgo
Silva, an old drifter, arrives at a small and isolated Portuguese village where he meets the young Ana. They develop a relation in between friendship and initiation. Fascinated by that wondrous man, Ana progressively falls into his universe. A life populated by supernatural figures including her long lost friend Carolina. But strange fits weaken Silva, bringing him to the hospital, where a dozen women start inhabiting him. Will they save him?