Rock'n'Roll Kingdom
A portrait of the current creative output from the music center Sedel, a former prison, which for 30 years has survived against all commercial currents. The film portrays bands and musicians right across all styles of the musical spectrum. It shines a light on the motivations and drives behind their music making, thus showing us the importance of free spaces such as the Sedel.