Rondo Industrial
A moving picture puzzle of fascinating beauty and stunning symmetry. Mechanical mandalas, the prime of industry composed from documentary footage taken of Swiss factories. The alluring sounds are mixed with ominous tones. Gradually emerging from behind the beauty is the reality of people who have worked for years in these industrial worlds.