Rook
A few weeks ago, 18-year-old Antoine dropped out of school. Since then he spends his time listening to music and hanging around at home or in the city, either alone or together with a friend. The film is set during this period of transition between life as a teenager, which he wants to reject, and his future life as an adult, which is presently unconceivable.