Ruhm
What if you weren’t “you” anymore? This mystifying, frightening yet somehow tantalizing situation befalls, to varying degrees, a number of people when a harmless little cell phone is purchased one day by an even more harmless electrical engineer. The calls he starts receiving on his new phone are intended for someone else, however, and the calls he makes are responsible for a number of major and minor mishaps, including the destruction of at least one career, one marriage and one life. Little by little, perfect strangers start drifting into one another’s lives.