Runaway Diamond
Rebeka, a young female escort is reminded of her long-lost father when one of her customers claims to have known him. Her probe into her father's disappearance is met by disapproval from her mother, but Rebeka defies her, abandoning the life she's living to go in search of him. Unfortunately, neither does her boss want to let her go that easily. Her value is too great and the mystery behind her father's disappearance too diabolical.