Sain uu?
Nomingerel, Egshiglen, Bayarjavkhlan and Enkhmaa aged between thirteen and eighteen, live in Khatgal, a village in northern Mongolia. With their smartphones, they filmed their daily lives for several months and thus provide us, through their teenage eyes, with a portrait of a country in the throes of transformation.