Sauvages
In Borneo, Kéria takes in a baby orangutan found on the palm oil plantation where her father works. At the same time, her cousin Selaï comes to stay with them to escape the conflict between his nomadic family and the logging companies. The ancestral forest is under threat more than ever. Together, Kéria, Selaï and the baby monkey named Oshi will brave every obstacle to fight against the planned destruction.