Schlorkbabies an der Raststätte
Two adolescents go for a drive with the father of one of them. They become bored and the father, frustrated by the distance which is increasingly separating him from his daughter, cannot understand them. At a rest stop, Baby and Anna Sara decide to take the opportunity to go for a walk in the nearby forest. This film, a final project prior to graduation from the Konrad Wolf school in Potsdam, deals with first amorous impulses in an atmosphere alternating between reality and post-modern fairy tale.