Schritte in der Welt der Hörenden
How does it feel when your first child is born deaf? And when your second child turns out to be deaf as well? The parents of the two boys talk openly about their experience and their decision to go for Cochlear Implants. They tell about painful and happy moments in their daily life, giving comfort and courage to those facing similar difficulties.