Schubert und ich
The immortal songs of Franz Schubert. What do they imply today? And where do they belong? According to well known pianist and conductor Marino Formenti: not in the world's great concert halls. At least not only. With five musical laymen he tried to find another kind of truth in this music. Swiss documentary filmmaker Bruno Moll joined him in this unusual experiment.