Schwarze Madonna
A monastery in Einsiedeln houses music manuscripts which date back over a thousand years. The library even possesses the oldest preserved records of western music: codex 121. Together with the Sicilian Calixtinus Choir, French jazz musician Michel Godard and his ensemble develop a musical dialogue inspired by this fascinating musical heritage.