Scotchend
Agathe and her lover are planning Franks assassination to inherit his money. But something goes wrong. An anonymous blackmailer is able to prove the assassination and he makes a high demand on his silence. During the delivery of the money everything becomes clear. Agathe's lover was just a fake.