Segreti e sorelle
Emilia and Paola are two sisters who have become estranged over the years. The sale of their mother’s house becomes an opportunity to see each other again but also revives their old disagreement. Although the memory of their mother is seemingly the reason for their strain, a secret that Emilia has been suppressing is inexorably brought to light and in fact represents a silent cry for help towards her sister.