Sehnsucht nach Meer
Iuna is spending her spring vacation at her parent's holiday home in canton Jura with her friend Svetlana. Despite the beginning of spring, the sun, and the acquaintance with Miguel, Iuna is negatively influenced by the place she has long avoided to visit. Memories rising up in Iuna lead her to argue with Svetlana and Miguel, which brings up a conflict in her.