Sennetuntschis Tod
Andre wakes up in a stranger's bed. A normal morning the day after. An attractive woman enters the room. She asks him to stay until she returns from work. She promises to be back home around noon. Her only request is that he should not enter her workroom because some of her work from the museum is lying around in there. Actually, it is only boredom that tempts him to go into the room, where he discovers an ancient Swiss legend.