Sex is not Everything but Everything is Sex
The film approaches desire not as something that happens, but as something that is missing. The film focuses on what people feel but rarely fully express. Set in the South of France, it follows six young people as they navigate moments of tension, exploring intimacy and longing within the fragile space between closeness and distance, and inviting the audience to engage with this world through a sensitive and contemplative lens.