Shana – The Wolf's Music
Shana, a talented violinist, lives with her father in a First Nations village in Canada. Two years ago, her mother went into the forest and never returned. Shana writes her heart-rending notes and hangs them in a special ancestor tree. A white wolf seems to be magically drawn to her. Shana’s teacher has discovered her great talent and registers her at the music school in Vancouver. Before the entrance exam, Shana’s father sells her mother’s antique wolf’s head violin. In search of this important memento, she plunges deep into the forest, where she encounters the wolf and the spirits of her ancestors.