Lou is a 17 year old student who lives an ordinary life in the suburbs of Bern as the only child of Tom and Maria. Her life turns upside down when she realizes that she is falling in love with her best friend Alex. Lou starts a journey of discovering her sexuality. In addition to her complicated family life, she struggles to come to terms with herself. – a story about discovering your sexuality and the process that «being different» brings along.