Siri Hustvedt – Dance Around the Self
Young, curious, and full of drive, Siri Hustvedt leaves the wide, quiet landscapes of Minnesota and plunges into the pulsating life of New York City. In search of the protagonist for her first novel, she embarks on a journey that leads her to become one of the most compelling voices in contemporary American literature. Sabine Lidl portrays Siri distinctive way of living and thinking, weaving her writing together with the major themes of life: love and farewell.