Size Matters!
A fish gets pulled out of the water on a hook. As it struggles for life, its last dream begins and with it a journey through an intensifying world of colour and sound. With death approaching the dream wears out. But suddenly the fish finds itself being thrown back into the safe water among its bigger fellow members – size matters!