Skygarden
Auditory perception is triggered by tonal phenomenona, such as language and music. These stimuli are the gateway to recent and distant memories of all kinds, the sequences of pleasant and often unpleasant experiences that shape and accompany us throughout our lives. An emotional homage to Switzerland, nature, music and life in all its facets.