smoKings
The Messina brothers are Yesmoke, a little tobacco company based in Turin, Italy. Originally Yesmoke was an online store for cheap cigarettes, selling mainly Philip Morris to millions of customers around the world. When sales reached over one hundred million a year, “Big Tobacco” sued them for USD 550 million, obligating them to shut their website down. As a result, the two brothers decided to build their own cigarette manufacturing company in the outskirts of Turin, taking the fight to Philip Morris in an effort to level the playing field.