Snack-bar Aquário
The portrait of a Portuguese bar in a street in a village. Scenes from everyday life reveal a community that seems to live in a world of its own, complete isolation and boredom. Time seems to stand still. Deaths are the only thing that occasionally interrupt this monotony.