Social Landscapes
In a world where we often experience places on screens before we actually visit them, the film questions the fine line between perception and reality. The film consists exclusively of online reviews and comments – voices that together form a multifaceted mosaic. But what remains of a place when algorithms guide our expectations? An invitation to re-examine our own perspectives.