Sono Pippa
Former telenovela star Pippa is in her forties and struggling to reestablish herself as an actress. Chasing after her dreams, she hurries from one audition to another, constantly being confronted with the role of the mother. After an unexpected meeting with her estranged daughter Luna, the role Pippa has been denying suddenly becomes her reality.