Sparkling Silence
“Here I am, outside the time of generations, my essential being”. Dancers with Down Syndrome, bearers of wisdom and hope, wend their way towards alchemical places and spaces of meditation. A trip to a meeting with light, in the intimate, numinous geography of the soul.