Spuren im Eis
Young photographer Saskia Jacobs receives a fantastic offer, to take the photographs for a major snowboard event at Flims-Laax, where coach Flo Capeder and team are planing to break the world speed record. While exploring the grounds Saskia stumbles on a mysterious corpse in a crevice. No sooner has she told Flo about the discovery than the corpse disappears, together with photos she had taken of it. Saskia suspects that Flo has something to do with this strange death. In a state of panic she confides in the wrong person, the promoter of the event, Bruno. In a dramatic finale Saskia just manages to escape from his clutches.