Stefi
At the age of forty-seven, Stefan is diagnosed with dementia. At home, he continues to keep his things tidy, until it becomes impossible for him to live alone. In the care facility, Stefan meets the warm-hearted Monika, who gives him new strength. Stefan’s condition worsens when Monika leaves for a world trip. Shortly afterward, Stefan also loses his job and sinks ever deeper into the fog of his illness.